Translate

2013. április 4., csütörtök

A kaland kezdete

Kedves Olvasóm!

Hihetetlen, de igaz. Kevesebb, mint 24 óra múlva, már a Lufthansa egyik járatán csücsülök majd Orlando felé.
Az az izgatott, kérdőjelekkel teli érzés fogott el ma reggel, amelyet csak napok múlva tudok csillapítani. Nem tudom, jól döntöttem-e, jól időzítettem-e....egy biztos. Soha nem felejtem el, hogy nem vagyok egyedül, még ha fizikailag tényleg nincs mellettem senki. Ott vagytok TI! Család, Barátok, Ismerősök, akik ha csak egy pillanatnyi gondolattal is, de ott vagytok velem. És természetesen a Jóisten sem hagy magamra, még egy percecskére sem, úgy ahogy Apu, Mama és Papa sem.
Hálával tartozom Nekik mindazért, hogy egyengetik az utamat, és egyre izgalmasabbá teszik, elém sodorva a jobbnál jobb lehetőségeket, amik között választhatok.

Nagy út lesz ez, az én Nagy Utam. Nagy próbatételek sora vár rám, aminek boldogan állok elébe.

Mind fizikailag, mind lelkileg megterhelőnek mondható időszak az igaz, de úgy érzem képes leszek ezzel együtt élni, és megmaradni a lojalitás szintjén. Soha nem felejtem el, honnan jöttem és hogy milyen értékeket képviselek.

A kis blogom segítségével nyomon tudjátok követni az utamat, és kicsit belecsöppenhettek egy közel 5000 fős luxushajó "életébe", és a kulisszatitkok rejtelmeibe. :D

Remélem élménydús lesz Számotokra is!

Üdv Nektek!




6 megjegyzés:

  1. Nagyon sok sikert kívánok így ismeretlenül is Neked! Én nyomon fogom követni a blogod ,mert nagyon érdekel ez a rád váró nagy kaland :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kedves Ismeretlen! :)

      Törlés
    2. Csillus vok amúgy csak vmiért nem jelenítette meg:$ :)

      Törlés
  2. :S ez egy rejtély...majd megfejtem kint!
    Köszönöm, Drága vagy Csillum! Puszillak!!!

    VálaszTörlés
  3. Dettiiiim!!! Ezt még csak most olvastam,eddig nem is láttam. Annyira nagyon nagyon büszke vagyok Rád,kicsit féltékeny is vagyok, hogy kimertel utazni, de iszonyatosan örülök, hogy boldog vagy, de siesss haza, nagyon hiányzol nekem!!!!

    U.I.:elsőszámú rajongója vagyok a blogodnak!! :) puszik soksok

    VálaszTörlés